Communicatieadvies
Een audiovisuele communicatie die opbrengt
Onze wereld is visueel. Onze communicatie ook. Maar als het gaat om communicatieadvies zijn er zoveel wegen die u kan inslaan met audiovisuele communicatie. Welke optie zal uiteindelijk het meest opbrengen? Een klassieke reclamespot, een informatieve tv-productie of een online bedrijfsfilm?
Picstory neemt uw noden en doelstellingen onder de loep. We zoeken het format waarmee u uw doelpubliek het best bereikt. Op basis daarvan formuleren we een audiovisueel communicatieadvies dat naadloos afgestemd is op uw communicatiebeleid.
Adverteren op tv
Lokaal, regionaal of nationaal?
Picstory is vaste partner van Focus & WTV, de regionale tv-zenders die de West-Vlamingen nauw aan het hart liggen. Door op deze omroepen te adverteren, richt u zich in één klap tot heel West-Vlaanderen. De herkenbare nieuwsitems en onderwerpen in de randprogramma’s zijn een troef waardoor uw boodschap aan impact wint.
Heeft uw bedrijf vestigingen in heel Vlaanderen of in verschillende provincies? Dan verwerken we in ons communicatieadvies het voorstel om samen te werken met andere regionale tv-zenders. Zo breidt u uw publiek snel uit.
Hoe adverteren?
Ook op vlak van adverties geven wij u doordacht communicatieadvies. Het populairste format blijft de 30”-spot. Maar om uw boodschap bij de juiste doelgroep te brengen, is een andere optie soms beter. Misschien is een publireportage relevanter? Of sponsoring van één van onze programma’s?
Communicatieadvies van een 'pro'?
Picstory geeft u weloverwogen communicatieadvies en vertelt u wat de meest effectieve en efficiënte manier is om uw doelpubliek te bereiken. Contacteer ons!